Notesy z nadrukiem: teoria i praktyka

Niedawno klient pytał mnie o notesy reklamowe i ich nadruki. Na co warto zwracać uwagę? Czy rodzaj nadruku naprawdę ma dla znaczenie? Pomyślałem, że to ciekawy temat i warto opowiedzieć o nim szerzej.

Jako grafik reklamowy przykładam dużą uwagę do detali, ponieważ wiem jak wpływają na decyzje konsumenckie. Choć druk notesów z nadrukiem może wydawać się banalnie prosty, tak naprawdę warto głębiej go przemyśleć. Jak zawsze, w marketingu wygrane są strategie długofalowe. Weźmy na przykład firmę o małym budżecie, która zastanawia się nad produkcją notesów świątecznych. Chce umieścić na nich logo i grafikę typowo związaną z Bożym Narodzeniem. Pomysł fajny? Fajny. Jednak ze względu na ograniczony budżet firmy, proponowałbym coś bardziej uniwersalnego. Coś, co da się wykorzystać przez cały rok i nie wymaga kolejnych nakładów (dodruk gadżetów reklamowych na urodziny firmy, Wielkanoc i inne okazje). Sugerowałbym zgrabne logo, chwytliwy motyw graficzny lub motto. A do tego... Wydrukowanie osobnej karteczki z życzeniami na określoną porę i włożenie jej do notesu. Tym sposobem w bardzo tani sposób jeden notes dostosuje się do różnych okazji.

Poza tym, należy oczywiście dużą uwagę przykładać do jakości. Klient zauważy, jeśli coś jest robione na gorąco. Notes powinien być funkcjonalny i estetyczny. Gadżety marketingowe są poniekąd wizytówką firmy. Warto też rozdawać je w atrakcyjny sposób. Sporym zainteresowaniem cieszą się konkursy, gratisy do większych zamówień i niespodzianki dla stałych klientów.

Aleksander Pawlak czwartek, 21 grudzień 2017 - 11:10 am | | Domyślne

Brak komentarzy

(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.